Rovaniemen koulutuskuntayhtymä

Koulutus- ja työhyvinvointikeskus Wellevi

 Varausehdot

 

SOPIMUKSEN SYNTYMINEN

Wellevi noudattaa palveluidensa osalta seuraavia ehtoja. Nämä ehdot tulevat molempia osapuolia sitoviksi, kun varaus on vahvistettu ja ehdot ovat asiakkaan saatavilla.

 

VARAAMINEN JA MAKSU

Wellevin palveluja voi varata sähköpostitse wellevi@redu.fi. Wellevi toimittaa varausvahvistuksen yhteydessä tiedon avainten saamisesta/luovuttamisesta sekä muista käytännön asioista. Majoitus-, kokous-, hyvinvointi- ja muut palvelut laskutetaan vierailun jälkeen. Kesä- ja heinäkuun majoitusvaraukset laskutetaan elokuussa tai muutoin sopimuksen mukaan.

 

PERUUTUKSET

Wellevillä on oikeus purkaa sopimus, mikäli kyseessä on ylivoimainen este (force majoure). Wellevi pidättää itsellään oikeuden keskeyttää vierailun häiriökäyttämisen vuoksi; tällöin Wellevi laskuttaa vierailun varauksen mukaisesti. Mikäli häiriökäyttäytyminen aiheuttaa ylimääräisiä kustannuksia, kulut veloitetaan asiakkaalta.

Ryhmä- ja kokouspakettivaraukset 

Peruutettaessa ryhmä- ja kokouspakettivarauksen viimeistään 14 vrk ennen vierailun alkua pidätetään toimitusmaksu 35 €. Tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitetaan koko vierailun hinta.

Yksittäiset majoitusvaraukset

Peruutettaessa majoitusvarauksen viimeistään 7 vrk ennen vierailun alkua pidätetään toimitusmaksu 35 €. Tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitetaan koko vierailun hinta.

Asiakkaan on peruttava varaus AINA kirjallisesti osoitteeseen wellevi@redu.fi. Peruutus katsotaan tapahtuneeksi sillä hetkellä, jolloin kirjallinen tieto peruutuksesta on saapunut.

Mikäli varaus peruuntuu sen vuoksi, että asiakas tai hänen lähiomaisensa äkillisesti sairastuu, joutuu onnettomuuteen tai kuolee, varauksesta veloitetaan toimitusmaksu 35 €. Peruutus on tehtävä välittömästi. Peruutuksen syystä on toimitettava lääkärintodistus tai muu luotettava selvitys 14 vrk:n kuluessa peruutuksesta osoitteeseen wellevi@redu.fi tai postiosoitteeseen: Lapin matkailuopisto, Levi-Instituutti; Wellevi, Valtatie 82, 99100 Kittilä.

Suosittelemme asiakkaillemme matkavakuutusta mahdollisia poikkeustilanteita ja odottamattomia tapauksia varten.


AVAINTEN LUOVUTUS

Asiakkaan on sovittava tuloajasta viimeistään kaksi (2) arkipäivää ennen vierailun alkamista Wellevin myyntipalvelun kanssa, wellevi@redu.fi tai 020 798 4773. Wellevillä on oikeus periä korvaus, mikäli ovia joudutaan poikkeuksellisesti avaamaan sisälle jääneen avaimen tai kadonneen avaimen vuoksi.

 

OLESKELU WELLEVISSÄ

Huoneet ja huoneistot ovat asiakkaan käytettävissä tulopäivästä klo 16 lähtöpäivään klo 11. Wellevi pidättää itsellään oikeuden sopia asiakkaan kanssa tilanteesta riippuen muun saapumis- ja lähtöajan. Erikseen varattavat ja sovittavat asiat: kokous- ja ravintolapalvelut. Tupakointi Wellevissä on ehdottomasti kielletty. Mikäli huoneissa/huoneistoissa on tupakoitu, veloitamme puhdistuksesta aiheutuneet kustannukset. Lemmikkien pitäminen huoneissa/huoneistoissa on myös kielletty.

Yhteyshenkilönä Wellevissä toimii ravintolapalveluiden esimies Meiju Ylitörmänen, p. 020 798 4427, oppikuppi@redu.fi.


HENKILÖMÄÄRÄ

Jokaisesta majoittujasta kirjataan tiedot Wellevin majoituskorttiin viranomaisrekisteriä varten. Majoitustiloja ei saa käyttää useampi henkilö kuin mitä huoneen/huoneiston kapasiteetiksi on ilmoitettu. Teltan, asuntoauton ja -vaunun käytöstä on sovittava erikseen.


VAHINGOT

Asiakas on velvollinen korvaamaan vierailun aikana mahdolliset huoneelle/huoneistolle, yleisille tiloille tai irtaimistolle aiheutuneet vahingot.


PALAUTTEET

Kaikki Wellevin varustukseen ja kuntoon liittyvät huomautukset sekä valitukset on osoitettava välittömästi niiden aiheen ilmaannuttua ja oleskelun aikana suoraan Welleviin kirjallisena tai sähköpostitse wellevi@redu.fi. Mikäli asiakas ei ole oleskelunsa aikana tai välittömästi oleskelunsa jälkeen (seuraavana arkipäivänä) ollut yhteydessä mahdollisista epäkohdista Wellevin henkilökuntaan, hän menettää oikeuden mahdollisiin hyvityksiin.

Wellevi ei ole velvollinen korvaamaan luonnonolosuhteista, hyönteisistä, myyristä, odottamattomista sään vaihteluista, rakennustöistä naapuritonteilla, varustelu tms. muutoksista tai kolmannen osapuolen aiheuttamista ongelmista (esim. katkokset vesi-, sähkö- tai tv-verkossa) asiakkaalle mahdollisesti aiheutuvaa haittaa tai kuluja. Verkkoyhteyksissä mahdollisesti esiintyvät häiriöt pyritään korjaamaan myyntipalvelun aukioloaikoina niin pian kuin mahdollista. Emme myönnä hyvityksiä majoitushinnasta mahdollisten verkkoyhteydessä esiintyvien häiriöiden/toimimattomuuden perusteella.

 

TERVETULOA KOULUTUS- JA TYÖHYVINVOINTIKESKUS WELLEVIIN JA LEVILLE!

 

 Tulostettava: Varausehdot.pdf